gizmomm bundan önce medicale gidiyordum açıkçası sonu hüsran oldu gebeliğimin. Şuanda konak hastanesinde bahar hanıma gidiyorum. Mükemmel bir doktor takibimi yapıyor. Doğumuda bahar hanımda düşünüyorum. Mesajıma maksimum 10 dk da cevap veriyor sürekli iletişim halinde kalabiliyorum. Ama medicalde öyle değildi bir mesaj atardım acil durumda saatler geçer öyle cevap verirdi. Düşük yaptığımın gecesi doktor tenezzül edip gelmemişti bile. Kısacası konak hastanesinden ve doktorumdan memnunum.