Zeynepow Kızlar ben 34+6 yım. Sizler ne durumdasınız bebişlerinizin cinsiyeti ve kilosu nedir? Hadi biraz sohbet edelim 🥰
Mucizem_63 Zeynepow 34 haftalık doğum yaptım 31 haftalık ile uyumlu 3 hafta gerilik vardı salı günü doğurdum 1.700 küçük bebiş doktorum çıkınca biraz ilgi isteyen bebek olacak dedi haftasından küçük ve zayıf doğdu🥺
Derya2 Daisyy000 merhaba gebelik şekerinden vs şüphelendi mi doktorunuz? Benimde bugün 34+5 de 3 kilo ölçüldü ve göbek çevresi 3 hafta önde olduğunu söyledi iyi degil dedi şeker ölçümü istedi doktor
Daisyy000 Zeynepow Kendimde 20 kg aldım şimdiden🥲 Eşim 4 kg üstü doğmuş. İlk oğlum iri bebek değildi 39+1de 3650ideal kiloda doğdu 🌸 Böyle giderse 4 kg üstü doğar dedi ,sağlıklı olsunda kilosu çok önemli değil🌸
Nuriay Daisyy000 benim ilkim 3.300 doğdu Kızım yine aynı haftada 2.890 doğdu minnaktı ama şimdi oğlum cılız kızım iri bi çocuk tersine oldu 3 cuye nasipse doğacak 24 haftada girdim 720 gram sanırsam 28 haftada bi kiloyu geçecek bakaləm finsh de kaç olucak benim içinde hiç fark etmedi sadece sağlıklı olacağı kadar kilosu olsun yeterli diye düşündüm kendim 4 kilo doğmuşum hatta kolumu doğarken sakat kalacakmış omzumdan Doktorlar hemen tedavi etmişler ebeler çıkarirken ezmişler şükür ki bi hasar kalmamış
Zeynepow anneoluyorummm103 Ben de 34+2 de gittiğimde 2.5 kg du bir dahaki randevuya 36+2 de gideceğim. Sağlıklı olsunlar inşallah 🥰❤️
Zeynepow Sevl Maşallah kilo alımı çok güzel. Yaptığınız özel bir şey var mı? Benim erken doğma riskim var. Biraz hızlı kilo almasını istiyorum. Şu an 3cm açılmam var
anneoluyorummm103 Zeynepow benim bebeğim stresten 2 hafta geriye düşmüştü zar zor toparladık 🥲 amin inşallahh 🥰
Sevl Zeynepow evet 1 haftada çok almış doktorda şaşırdı 2 kere ölçtü ama aynıydı midem yandığı için sürekli süt içiyordum o etki etmiş olabilir
Zeynepow Kızlar şunu yaptım çok güzel kilo aldı dediğiniz bir şey varsa söyler misiniz? 1 aralığa kadar güzel kilo alsın istiyorum 🥲
XMirageX Mucizem_63 Allah bağışlasın hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Neden erken doğum yaptınız acaba. Benim de 33+2 de dün 1700 gramdı.
DiplomaliEvHanimi Ben de en son doktora gittiğimde 33+3′tü 2.187 gram 44.7 santim şu an 34+ 4 Perşembe kontrolüm var
Hatice-3368 anneoluyorummm103 nasıl toparladınız acaba benim bebeğim de 34 haftalık ama hala 32 görünüyor hiç kilo almamış doktorum 40 haftayı bekleyemeyiz 37 de doğumu başlatmamız gerekir dedi perinatolojiye gönderdi o da baktı iyice her şeyi normal belki minyon bir bebek olacaktır dedi çok üzgünüm çok stresliyim 🥺🥺
Mucizem_63 XMirageX sağolun 3 gün boyunca sancı çektim 3.gunde bebeğin hareketi durdu acil sezeryan alındım bebeğim kuvezde
MadameTussauds XMirageX Senin bebistede biraz gerilik var mi benim bebis gibi ? Kilosu az dedi mi doktor sana ? Benim Bebegime öyle dendide
XMirageX Mucizem_63 sağ salim hızlıca kavuşursunuz insallah. Moralinizi yuksek tutun. Küçük de olsa haftası iyi inşallah dışarıda karnınızdakinden cok daha hızlı gelişir.