aysinnam canım daha çok erken üzülme ben ilk gittiğimde 5+4 tü kese boştu hiç üzülmedim düşünmedim bile hiç neden boş ya olmazsa diye 10 gün sonra gittik bebeği gördük kalp atışını dinlemek için 10 gün sonra tekrar gel dedi duyduğumda 8.haftadaydık o yüzden hiç kendine stres yapma daha çok küçükk 🥰