vanilya_kokusu_ penbe_karisi aşkım sevmiyorum orayı hiç ya 😂😂😂 bebek doğduktan sonra belki uğrarım pembe abla kaç haftalık oldun sen
vanilya_kokusu_ penbe_karisi 22 bende aşkım ay çok heyecanlıyım ya 😂 senin iki mi bir mi benim ikinci gebelik ama doğuma herr gün biraz daha yaklaşınca korkularım çok artıyor
busra34__ vanilya_kokusu_ kız sizin ikinci diye korkuyoruz biz ne olcaz birinci olanlar napsın içimizdeki korku ne Olcak anam🤣🤣
busra34__ vanilya_kokusu_ 😂😂korkunun ecele faydası yok demişler ahshss başa geldi bir kere 🥲 dua edicez artık
3kedili2bebekli penbe_karisi kullanici adım aynı orda 2. Gebelik 3. Bebeğime hamile kalmamla buraya geri döndüm ama orda hala daha aktifim 😂