arilanki_ eslem2121 koyu renklere boyayabilirsin ama aktıkça kızıl yansıımalar olur. ben 5 sene kızıl kullandom sonra sıkıldım koyu kestaneye boyadım yıkadıkça aktı alttan ışık vurdukça kızıl yansımaya devam ediyor saçım
Busranur_mnts eslem2121 ben de kızıl yapmıştım malesef geçmiyor kapanmıyor uzadıkça boyunu kısaltıyorum saçımı uzun kullanmayı özledim🥺
arilanki_ eslem2121 aktıkça kızıl yansımalar rahatsız ettikçe yine koyu renkle boyarsın o şekilde anca. kızıl çok gülü bi renk tek seferde kurtulman zor
Nisanmomy eslem2121 önce bir kaç gün havı Şakir gibi kalıp sabunla saçınızı yıkayın kızıl rengi aksın. Sonra koyu kahve ya da siyah rengi boyayın. Boya renk sonu 0 ya da 1 ile bitsin. 3.0 ya da 3.1 gibi
Busranur_mnts eslem2121 bilmşyom valla baktım saçıma uçlarında kalmış gibi onları da kessem küt olacak saçım😅 biraz daha uzamasını bekliyorum
vanilya_kokusu_ eslem2121 benim kıpkırmızı olmuştu 😂😂😂 valla akmasını bekledim genelde siyah tek yaparim ben ilk defa kızıl yaptım ama kırmızı oldu saçım sarı diye orjinali😂
emmy06 eslem2121 o saç uzayıp kesilene kadar asla izi geçmiyor, 2 yıl içşndebir kaç kez boyadım baktım olmuyor pes edip uzattım
zehraulger3838 eslem2121 siyah kapatır anca ama 2 boyamada fln anca bende kızıl boyadım smdi siyah ama alttan hala kızıl görünüyor evde boyamayla kapanmıyor anca kuaför kaaptir onu