zeynepkazgann ilk gebeliğimde erkekti hiç böyle şeyler olmamıştı bu sefer kız diyorlar kız bebek kasıkta oluyor o yüzden de o şekilde ağrı hissediyorsun muayene de herşey normal olunca bende o şekildedir diye düşünüyorum zaten sürekli kasıklarımda hareket ediyor tekme atıyor