Kızlar 10 gündür boğazım çok kötü bir şekilde ağrıyor. Öksürüğüm de var.14 haftalık hamileyim CRP 52 çıktı. Doktor Antibiyotik verdi bitti ama hiçbir faydası olmadı. Ne yaptıysam geçmiyor, daha önce başına gelen öneride bulunmak isteyenleri bekliyorum 🤗