İlk gebeliğim normal doğumdan çok korktuğum için sezaryen istiyorum ilk doktorumdan çok memnundum ama sezaryen istediğimi söylediğimde sezaryene sıcak bakmıyorum demişti ben de yeni doktor buldum muayene bitsin ona da sezaryene istediğimi söyleyeceğim dedim ama o muayene sırasında bebeğin durumunu anlatırken defalarca normal doğuma engel hiçbir durum yok deyip durdu🥲nolacak kızlar benim bu halim🤣artık sezaryen istiyorum diye bedenime haksızlık mı yapıyorum acaba diyorum çünkü herkes ısrarla normal doğurmak istiyor tek tük var keyfi sezaryen isteyen… belki de çok kolay bir normal doğum geçireceğim ama kendimi yok yere bıçak altına sokacağım diyorum ama işte kolay geçeceğinin garantisi de yok travma da bırakabilir😭gelin dertleşelim biraz lütfen🥺🫶🏻