Hamraa Herkese hayırlı işler, ben şuanda bir fabrikada çalışıyorum malum şartlar zor tek maaş evde kira bir tanıdığım taksiye çıkarmısın diye sordu tereddütte kaldım bana yardımcı olurmusunuz.
arilanki_ Hamraa erkekler için bile zor bi meslekken kadınlar için daha da zordur diye tahmin ediyorum bilemedim 🤷♀️
kubraemir34 Hamraa benim eşim yaptı Allah kimseyi düşürmesin o işe ecele daha yakınsın dedi hatta eşimin arkadaşı takside çalışıyorken bi yere çekmiş arabayı biraz yatayım dedim artık canına nasıl işlediyse uyku gelmiş bi araba vurmuş yani eşim diyordu geceleri sarhoş berduş herkes sokakta para vermeyen oluyor yeri geliyor 1 lira para üstü için kavga çıkıyor demişti