aakn Kızlar bugün toplamanın 3. Günü, biraz önce aradılar 6 embriyonun 3 tanesi gününde ilerliyor 3 tanesi 1 gün geriden geliyor dediler. Bu ne anlama geliyor. Geriden gelenler çöp demek mi? Yardımcı olur musunuz heyecandan sormayı unuttum embriyoloğa :(
Nisanmomy aakn canım benim yedi tane yumurtam vardı altı tanesilendi sadece üç tanesi beşinci güne geldi. Yaş nedeniyle iki tane transfer oldum sadece biri tutundu buna da şükürler olsun. Kalan bir taneyi donduracaktım ama maalesef gelişimi devam etmedi. Önemli olan adetinden ziyade embriyo’nun sağlıklı kaliteli olması. Transfer için bir tane bile kalsa sakın stres yapma dediğim gibi önemli olan kalitesi. Rabbim gönlünüze göre versin
Miniminibirler aakn benim iki tane embriyom 6. Gün donduruldu. Geri kalan 4 tanesi çöp oldu yani içlerinden mutlaka geriden gelip gelişimini tamamlayanlar olacaktır pozitif düşünelim 🙏
ghostty aakn benim geriden gelen gelişimini sürdürememişti ama 3. gün embriyosuyla hamile kaldım. Kişinin embriyo kalitesine göre değişiyor her şey.
elogun55 aakn benim 22 tane yumurtam toplandı 4. Güne kadar 12 tanesi geldi 5. Gün doktor sadece a kalite olanları dondurdu yani 7 tane şimdi birini transfer yaptık 4. Gün oldu bugün. Kalan 5 tane de b ve c kalite olduğu için çöp olcak bana a kaliteler lazım dedi
aakn Nisanmomy merak ettiğim mesela geriden gelenler sonradan düzelme ihtimali var mı yoksa genellikle çöp mü oluyor? Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, henüz hamileyseniz Allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Nisanmomy aakn laboratuvarda kontrol ediyorlar bazen yavaş da olsa gelişimi devam edebiliyor sonrasında gününü yakalayabiliyor. Bazen de maalesef gelişimi tamamen durabiliyor . Zaten siz iki günde bir arayıp mutlaka haber verirler gelişime devam ediyor mu ya da durdu mu diye . Şu an çok şükür hamileyim 29. haftam girdim iyi dilekleriniz için teşekkür ederim . İnşallah sizin güzel haberlerinizi de buradan alırız🌸
aakn elogun55 gerçekten sıkıntılı ve stresli bir süreçmiş bu tüp bebek işleri. Benim ilk tedavim ve pek bilgim yok o yüzden biraz tedirginim. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Sizin de güzel haberler almanızı dilerim.