zeynepb01 Şöyle ben regli günümden 1 gün önce çok az kanama oldu sonraki 2-3 günde kahverengi akıntım oldu sizce gebelik var mıdır ?
Baby2- zeynepb01 çizgi biraz daha belirginleşti mi şuan nasıl bence hemen kan tahlili vermelisiniz şimdiden hayırlı olsun inşallah 🥰
ilknur3131 zeynepb01 yaptınız mı kan testi Zeynep hanım. Bende 2 gün regl gecikti ve dün test yaptım silik çıktı
seldakalender Benim hiç kanamam olmadı 2 gün gecikti bundan çok hafif daha koyu idi 3 gün kan verdim 125 çıkmış idi kan sonucum 3 gün bekleyin
miniginannesi__ Bende gebeliğimden bu şekilde hafif bir çizgiyle şüphelenmiştim , diğer gün de test verip kan sonucuyla öğrenmiştim bence hamilesin