rosse16 Sss1947 merhaba durumunuz ne oldu var mi gebelik ben de 1 haftadır çok şişim idrarda bi sıkıntı yok ama aşırı karnım 6 Aylık gebeler gibi oluyor
Sss1947 rosse16 ilk gebe kaldığımda sizin gibiydi işte karnım çok şişti ama şuan ki durumumu henüz bilmiyorum hamile olup olmadığımı malesef :)