Bacılar merhaba, 24. haftamıza girdik çok şükür ama 20. haftalardaki gibi bir hareketlilik hissedemiyorum. Çok kilom da yok, hani kilodan dolayı hissetmeme durumu olabilir denebilir ama o da yok. Bir sabahları bir de akşam geç vakitlerde çok azar azar hareket ediyor. Sanki mız mız gibi bebeğim bilemiyorum 🥲🥲. Ama bildiğim kadarıyla bu haftadan itibaren hareketlerini daha sert hissetmeme gerekmiyor mu? 🥹🥹🥹