Kimyasal gebelik yaşamışsın canım benim de başıma geldi ben de âdetten önce öğrendim değer 20 lerdeydi daha sonra yavaş yavaş düştü ve kanamam başladı ama üzülme ondan yaklaşık üç ay sonra tekrar kıza hamile kaldım hatta kızım doğdu kızım dokuz aylık oldu şu anda tekrar oğluma hamileyim