beautymom ilk hamileliğimde rüyamda gördüm, oğlun olacak dediler. Hep oğlum olmasını istedim nedense ve doktor söylemeden erkek değil mi dedim. İkinciye hamileyim, cinsiyet farketmez dedik oğlum erkek kardeş olmasını çok istedi, dua etti. Fetal DNA yaptırdık, tatile gittik rüyamda kahve falıma bakıldığını gördüm, ben istemiyorum fal dedim ama bu senin kısmetin dediler baktım içinde ceviz var. Erkek bebek demek, uyandım eşime dedim ki ikinci oğlan geliyor 😀 Fetal DNA sonuçları çıktı, doktorum aradı erkek dedi. Benim rüyalarım genelde çıkar, sezgilerim güçlüdür.