Kızlar 18 ekimde kürtaj oldum ikiz gebelik. Yaklaşık 3 hafta kanama lekelenme oldu. Sonra sarı akıntı oldu yoğun, rahim, kültür, idrar yolu temizdi yinede antibiyotik başlattılardi. Antibiyotik bitti pazartesi. Dün 33. Gün adet oldum diye düşündüm çamur gibi kahverengi lekelenmelr geldi ama halen regl kanamasna dönmedi kırmızı olmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Kürtaj sonrası 4 5 defa muayene oldum hersey temizdi.