gizeyasar Günaydın kızlar, İzmit-Başiskele-Gölcük tarafında bildiğiniz, güvendiğiniz kadın doğum hekimleri kimler acaba? Henüz 2 aylık hamileyim
busra34__ gizeyasar Merhaba bende gölcükteyim ben özel medara gidiyorum eda eskimez doktorum eşimin iş yerinde de memnun kalanlar olmuş o yüzden devam ettim burda da biri doğum yapıp memnun kaldığını söylemişti benim de ilk hamileliğim 20 haftalık olduk bugün bakalım doğumu orda düşünüyorum bir sıkıntı olmazsa o hastanede Ahmet bey ve İzzet beyi de çok övüyorlar onlara da bakabilirsiniz
gizeyasar busra34__ ahmet beyin mizacından rahatsız olan varmış, izzet beyede çalıştığım için randevuyu cumartesileri alabiliyorum 6 aralığa ancak bulabildim, o zamana kadar önerilen bir hekim olursa ona gitmek istedim
busra34__ gizeyasar Dediğim gibi ben eda hanımdan memnunum ona da gidebilrisiniz şuan 20. Haftamdayım 4 buçuk aylığız Başından beri ona gidiyorum çok güler yüzlü ilgili birisidir hemen yazsam cevap verir vs vs
ruveyda41 Medar hastanesinde Bertan beyi de düşünebilirsiniz gayet bilgili ve alanında uzman bir doktor sakin ve yatıştırıcı bir yapısı var