busrxx Günaydın kızlar 13 kasımda reglmin ilk günü gelmeyince test yaptım pozitif çıktı hemen aynı gün kan verdim beta 1600 çıktı sizce nasıl daha usg gitmedim
ongen busrxx beta gayet güzel cıkmıs ben 1233 le öğrenmiştim :) bana da 2 gün sonra yap dediler yaptım da ücreti fazla ise hiç gerek yok 4-5 gün sonra keseyi görmeye gidebilirsiniz bence direk doktora da :)
ongen busrxx ama tabi 4-5 gün sabretmektense kan verip 2 katına cıkmıs mı bakmak daha sakin tutuyor insanı :)
Alpker Daha sonra hiç kan vermediniz mi normalde 2 günde bir verip artış miktarını takip etmeniz gerekiyordu
busrxx Alpker vermedim Deger icin arastirdim 4 5 haftaya denk geliyor diyor forumlarda bende deger yuksek diye bakmadim reglin ilk gununden boyle cikmasi normal mi ben gideyim bugun beta vermeye gene madem merak edyorum eepy yukselmis olmasi gerek heralde
esracelikk busrxx evet yükselmiş olması lazım benim bildiğim 2 günde bir %60-%100 oranında artış olmasını bekleniyor. Bence bir doktora da görünmende fayda olur onlar daha doğru yönlendirme yaparlar canım
busrxx esracelikk haklısın ama doktora gidip simdi git sonra gel demesinden korkuyorum Boyle belirsiz bekleyip kalp atisini duysam gttgimde cok mutlu olurum aslinda ama baska problem varda ben oteliyormusum gibi de hem ne bilim