Arkadaşlar nihayet bende doğurdum burda doğum sürecimi anlatmak nasip oldu su fazlalığından dolayı 15 Kasım sabahı geldim doktor yatış verdi sıfır açılma ile kabul etmedim eve gidecem diyerek sancım gelir ümidiyle kalmadım orda dedim belki kendim sancım gelir diye fakat ne bir sancı ne bir açılma asla olmadı taki 20 kasıma kadar asla sancı gelmedi 40+5 olmuştum saat 13.00de yatış işlemleri yaptım girdim içeriye eşimle ailemle vedalaştim nst dir yürüme çömelip kalktım hiç sguat falan yaptım hafiften sancılar geldi alltan muane ilacı verdi iki kere sancılar asla şiddetlenmedi açılma olmadı doktor ikinci işleme geçicez dedi suni sancı serum verdi yürüdüm nst tekrar girdim yürüdüm saat 20.00 de açılma baktı 5.6 cm santim açılma oldu o açılmadan sonra artık dayanamadım varya sancilarim 12.00 kadar çektim gerçekten sizi korkutmak istemem ama suni sancı berbat işte tekrar hemşire baktı tam saat gece 1 oldu tam açılma olup ıkınma hissi geldi bir kaç şiddetli sancı gelişinde doktor ikin büyük tuvaletini yapar gibi ıkındim ve sanki bir top içerde kalmış gibi çabuk bebek geliyor çatala dedi bir kaç ikinmada kızım kucağımda idi ama öldüm öldüm 🥺🥹