Lionyez içini ferah tut canım inşlh anne karnında iyileşicek 🙏 bende Salı günü gittim detaylı ultrasona perinatoloğa ikili testimde normaldi detaylı ultrasondaki değerlerimin çoğu iyiydi ama kalbinin üzerinde ek bir damar gördü dr um . Bu damar ileride çocuğun solunumuyla ilgili sorun yaratabilirmiş ve down sendromluların %35 inin kalbinin üzerinde ek bir damar oluyormuş. Salı gününden beri içim içimi yiyiyor :( Cumartesi’ye başka bir perinatoloğa gidicem. Umarım yanlış görülmüştür ya da sağlıkla gelir bebişim 🙏