Merhaba anneler🫶🏻 Gebeliğimin 13.haftasındayım 2 gündür kasıklarımda ağrı hissediyorum ara sıra bıçak saplanır tarz da. Bu şekilde ağrınız oldu mu sizce endişelenmelimiyim? Üç gün önce dr kontrolüne gittim gayet sağlıklı bir problem görünmüyordu fakat yine de endişelendim bana yazabilirseniz çok sevinirim🌸