Çok teşekkür ederim kızlar ya ben fazla anlamıyorum yapay zekaya attım sizden önce oda daha silik t dedi daha pik değil dedi bende nasıl yani yanlış mı görüyorum acaba diye buraya attım Allah razı olsun sizden ben öyleyse bugün ve yarını değerlendireyim