Kızlar sabah 11 gibi kasık ağrım olduğunu fark ettim ama çok olmadığı için önemsemedim açıkçası üşütmüşümdür diye düşündüm 12 gibi lavaboya gittim çamaşırımda kan hemen hastaneye gittim oda ayrı bi rezalet gerçekten bidaha asla devlete gitmem gidersemde bildiğim bi doktora muayene olmaya giderim yani çünkü babalarının hayırına yapıyorlar gibi davranıyorlar her neyse hastaneye gittim çok şükür bi sorun yokmuş ama benim şu saat oldu hala kasık ağrım var tamam böyle aman aman değil ama var yani sizce ne yapayım sabah kalktığım gibi doktoruma gideceğim