ilk oglumu 39+1 de aldım kucağıma şimdiki oğlum gelmek istemiyor sanırım 39+6 olduk inanılmaz derecede kasılmalar sertlesmeler ve yalancı sancılarım var ama malûm devlete gittiğim için açılma vs bakılmadi hiç… mide yanmalarim deseniz üst seviyede.. Doğum için yürüyüş meridven inip çıkma herşeyi yaptım.. Başka alternatif fikri olan varmi