Çok şükür bizde zorlu süreçlerle 28e geldik ve bana 28i zor görürüz en azından 30ları görürsek iyi denilmişti , ben çok dikkat ediyorum allahın izniylede dahada ilerliyeceğimi düşünüyorum öncesinde çok karamsardım biraz haftalar ilerleyince sanırım sürece alışıyorsunuz inşallah hepimiz zamanında kucağımıza alırız bebişlerimizi az kaldı ♥️