Laydyg canm ben 2 tane normal doğum yaptım ama hiç dikkat etmedim yani görmedim daha doğrusu hiç dikişlerimi sadece doktor zamanla ipleri kopar eline gelir düşer demişti öylede oldu o yüzden bilemiyorum belki iyileşme sürecinde normaldir başka herhangi bir şikayetin varmış ağrı sızı yanma şişlik falan