Kızlarımm ya hala regl olmadım 13 kasımda test yapmıştım negatifti sonuç bugün 11.gün hala regl yok. Belirtilerim sadece kasık batmaları dünde göğüs hassasiyetim başladı cumartesi günü test yapıcam tekrar yarında olmazsam bekliyorum. Geç döllenme ihtimali nedir ki kaç gün gecikme ile pozitif görenler var acaba 😬🫢