Kızlarım ilişkimin üstünden 12 gün geçti kan verdim 5 çıktı sizce gebelik var mı ? Bugün öylesine rutin bir kontrole gittim doktor alttan muayene etti bir şeyler var gibi ama emin değilim beta bakalım dedi sonuç bu ne diyorsunuz ? Bu şekilde olup sonuç yükselen var mı ?