Mervednr Kızlar balıkesirde yeniyim doğumu devlette yapmak istemiyorum acaba burada doğum yapan var mı bilgisi olan ilgileniyorlar mı
Bsraozturk Mervednr Canım bende balıkesirdeyim devlete gidiyorum gayet memnunum ama eğer sezeryan gereken bi durum olursa sevgide yapmayı düşünüyorum bende
Mervednr Bsraozturk devlette kime gidiyosun ben şahin cılıza gidiyorum özelde de ertan adalıya gidiyorum ama devlette doğum yapar mıyım bilemiyorum
Bsraozturk Mervednr normal doğum düşünüyorsanız sevgi de normal doğum yaptırmıyorlar desem yeridir son anda bir şekilde anneyi korkutup sezeryana alıyorlar kaç arkadaşım akrabam o şekilde oldu
Mervednr Bsraozturk normal düşünüyorum canım ama sevgiyi pek önermediler o yüzden ne yapcam bilmiyorum her ihtimale karşı devlette de kontrollerimi yaptırıyorum son aylarda karar veril devlette doğum yaparım belki
Bsraozturk Mervednr Devletteki ebeler çok iyi diye duydum canım ben yine de sen bilirsin sevginin ilgisi de iyidir ama dediğim gibi sezeryan oluyor her duyduğum
Mervednr Yldzhh aslında ben devlette istiyprum ama eşim ilgilenmiyorlar ilk doğumun korkmanı istemiyorum diyo bilmiyorum kararsız kaldım
Mervednr Yldzhh bide çevremde çok hemşire doktor falan var hepside eğer biz hasta falan olursak kesinlikle devlet hastanesinde götürmeyin ilgisizlik üst seviyede diyolar kendileri çalıştıkları prtama böyle diyosa biz ne yapalım diyolar
Yldzhh Mervednr ozel cok kapasiteli degil Allah korusun durum kotuye gittigi zaman direk devlete goturuyorlarmis
Mervednr Tugba92 ya ankarada falan olsam kesinlikle devlette doğum yaparım ama buraya yeni geldik çok bilmiyorum o yüzden ama duyduğum şeylere bakılırsa sevgide doğum yapmakta mantıksız