_kubra01 kızlar gebelikte 15.haftadayım ve sanki hissediyor gibiyim göbek deliğimin altına elimi koyduğumda pıt pıt sanki damar atımı gibi hissediyorum varmı benim gibi hissedeb?
GencbirAnne_1 _kubra01 Hissediyor olabilirsin ilk hareketleri öyle olur bazende balon patlaması gibi 🌸
Alparslanmomm _kubra01 ilk gebeliğimde 18 de hissetmiştim şuan ikinciye hamileyim bende 15+1 haftamın başında pıt pıt hissettim şuan 16+3 hissetmiyorum pek
gizemfurkan _kubra01 benimde 19 haftalık ikinci gebeliğim arada sırada hissediyorum bazen hissetmiyorum korkuyorum normal mi acaba
eliftugba48 Ben sadece karnımda sertlik hissediyorum bazen bi yere toplanıyor onun dışında daha bi hareket hissetmedim 18+4deyiz