Kızlar göbeğimde,karnımın tamamında daha doğrusu kıllar var ağda yapsam bişey olur mu? Rahim veya karnım kasılır mı? çok rahatsız edici tüy falan değil bildiğiniz kıl, dökülür demeyin kendimi bildim bileli kıllı bir yapım var🤦♀️😀Salı günü kontrolüm var böyle gitmek istemiyorum açıkçası ayrıca jilet falan da kullanmak istemiyorum ağda sorun yaratır mı?? Göbek çekiştiriliyor sonuçta ne bileyim🤷♀️