min286_ Sarfaraz_17 benim takipli olduğum doktor normalde Sezaryen bile olsa 39 u bekletiyormuş ama bakalım artık nasıl olacak bilmiyorum daha erken olduğu için tam günde söylemiyor bu kadar ağrıyla 39 u beklemek biraz zor olacak
Sarfaraz_17 min286_ ben 35 e atsam bile şükredip başıma koyarım inan ki bu ağrılarla nasıl dayanılacak bilmiyorum Rabb’im yardımcımız olsun inşallah
fer953 min286_ Amin inşallah en önemlisi o çektiğimiz ağrılar feda olsun iyi olsunlar sıkıntısız kolayca doğum yapmayı doğurmayı nasip etsin Rabbim tüm hamile kardeşlerime içinde de bize