benimoglum Ben 23. Haftamdayım yenidoğan kıyafetlerini bitirdim içim çok rahat😂 son ana bırakmayı sevmiyorum. Biran önce şifonyeri gelsede ütüleyip yerleştirsem diye bekliyorum. 30. Haftda hastane çantası hazır olur diye düşünüyorum. Eğer gezecek yeriniz yoksa e-bebek online dan alabilirsiniz gayet kaliteli geliyor ve önerim yenidoğan boy almak yerine 3 aylık almanız . Yenidoğan ürünler çok küçük ve 1 ay anca giyerler . Zıbınlardan başlayabilirsiniz 🌸