Kabiyra00 sinan_07 valla ben ilkini sezaryen oldum bu da öyle olacak. Ben de sezaryenden korkuyorum 😅 İnanarak çokça meryem suresi okumaya çalışın. Bir de doğum esnasında summessebila yesserahu ayetini okumaya çalışın. İnşallah cok kolay bir doğumunuz olur.
papatyakokulugece Kabiyra00 21 ay ara ile ikinci sezeryani oldum ikinci zor diye birşey yok tamamen bünyeyle ilgili.sadece sezeryanda öksürmek sıkıntılı yasamayan en çok korktuğum şey normal zamanda gelmeyen öksürük sezeryanda cokca gelir 😂
Kabiyra00 papatyakokulugece bünyem ne yapar bilemiyorum açıkçası. O bilinmezlik korkutuyor zaten beni ☺️