Benim bildiğim beta artmaz düşer birde ben 4 sene önce düşük yaptım 8 haftalıktı bana kürtaja gerek yok kanamam geldiğinde kendiliğinden düşer dedi öyle de oldu 2 gün sonra kanamam oldu evde düşük yapmıştım şuan Allah’a şükür 13 haftalık hamşleyim 💜✨