fadimecil ben hamilelik öncesinde de tansiyon hastasıydım. Hamilelikte tedirgin oldum tabii ki. Fakat düzenli ilaç kullanımı, daha sık doktor takibi, sıfır tuz, yeme içme düzenime dikkat etme ile beraber sorunsuz geçiyor şu anda sürecim. 29. Haftadayız. En önemli şey kesinlikle stres olmamak. Çünkü en ufak bir kaygı tansiyonu çok ciddi etkiliyor. O sebeple kesinlikle sadece doktorların yorumlarını ciddiye alın.