Kızlar psikolojim hiç iyi değil.
İzlediğim bir dizi,haberden etkileniyorum. Geceleri dua etmeden asla uyuyamıyorum. Kötü şeyler başıma gelecek diye korkuyorum. Evimden dışarı çıkmak beni aşırı geriyor.
Örnek verecek olursam haberlerdeki kötü insanlar sokakta karşımıza çıkar diye korkuyorum veya arabayla yolculuğa çıkmaktan korkuyorum sebebi de 6-7 ay önce bir kaza haberi okuduğum için kazadan korkuyorum. Doktora gitmem lazım HSG çekilmek için anesteziden korkuyorum uyanamam diye, toplu taşımadan korkuyorum kalabalık ve yine araba olduğu için.Yani anlayacağınız her şeyden korkuyorum evimden çıkmak istemiyorum.
Hayat kalitem çok düştü. Bir insanın her şeyde korkması o kadar zor ki. İçimi sadece dua ettiğim zamanlar rahatlatabiliyorum.Bilmiyorum kendi başıma bu durumu çözebilir miyim? Doktora gitmem gerekiyor mu ?