Kizlar 23+3 hamileyim ve dışarı çıkıp bir on metre yürüdüğümde karnimda bir acı hissediyorum bazen sağ bazen sol bazen komple sadece yürüdüğümde oluyor evde yurudugumde birşey olmuyor. Hayat kalitemi etkiledi ultrasonda doktorum bir anormallik görmediğini söyledi ama artık dışarı cikamiyorum başına gelen var mı? Ağrı değil acı yapışıyor kendimi sezeryan sonrası yürüyor gibi hissediyorum 🥺