TKumsall Zeyno321 olsun iyi olsunlar da bende başta sorun var sandım bı anlık ama benim hatammış çok yakın ölçmüşüm 😅
bilgedenizokaribal Bumah ben bir tane brown kulak içi Ateşölçer ini aldım. Bir tane de doğruluğunu teyit etmek için eczaneden koltuk altı Ateşölçer aldım
bsrbrkysr184_ Bumah 4-senedir Braun kulaktan ölçer kullanıyorum uçları pahalı yazılmış ama bir pakete iki ayrı paket olarak var ve onu uzun bir süre kullanıyorsun şuana kadar 3 kez aldım sanırım 😀