Arkadaşlar merhaba, 28 hafta 2 günlük gebeyim. 2 3 gün önce doktora gittim ve bebeğimin sağlıklı olduğunu herhangi bir sorun olmadığını gördüm. Sonrasında birtakım rutin testler yapıldı. Ve idrarımda protein kaçağından şüphelenildi. Tansiyonum hep düşüktür 10 6 9 6 en fazla 11 olur çok şükür. 24 saatlik idrar toplayacağız dendi. Benim gibi sorun yaşamış ama 24 saatlik tahlilde temiz sonuç alan varmı? Erken doğum olmasından ya da bebeğime zarar gelmesinden korkuyorum
pH 7
Dansite İdrar 1012
Nitrit Negatif
Glukoz ( Urine ) Negatif
Protein 2+
Bilirubin Negatif
Ürobilinojen Normal
Keton 3+
Eritrosit. Negatif
Lökosit Negatif
Lökosit Mikroskobi 1
Eritrosit Mikroskobi 3
Epitel Hücre 16
Kristal 0
Hiyalin Silendir 0