Merhaba hamisler 🌸 benim ilk gebeligimde erken doğum olmuştu 29+6 da enfeksiyona bağlı çok uzun bir yoğun bakım süreçleri ameliyatlar vs çok büyük kızımda özel bir birey oldu 9.5 yaşında 2sene önce kizimizi kaybettik 😢 genetik olarak hiperinsulizm tanısı aldıktan sonra 2.bebeligi tüp bebek genetik ayrıştırma pgt yöntemiyle gebe kaldim herşey çok güzel ilerliyordu ta ki 28 haftalarda nst de sancı çıkana kadar 😢 ilaçlarla serumlarla 33+1 e kadar dayandık ama maalesef daha önce sezeryan doğum olduğu için sancıların dikiş yerini patlatabilir anneyi düşünmek zorundayım diyen doktorumla doğum kararı verdi dün doğum yaptim bebeğim kuvezde kilosu 2240 Gr burnundan basınçlı oksijen desteği alıyor hepinizin duasına ihtiyaçim var bize dua edin sağlıkla oğlumu kucağıma alıp evimize gidelim 🤲🏻