kibarsaygici Tecrübeli anneler ve anne adayları :) kaçıncı ayda alışverişe başladınız bebek kıyafetle Vs birde odayı ne zaman aldınız ben şuan 3 aylığım haftaya muhtemelen cinsiyet belli olucak bir akıl verin ne zaman başlamalıyız alışverişe
Kaderyusuf kibarsaygici bence bi 25 26 dan önce başlamayın ben öncesinde kendi eksiklerimi tamamladım erken gelme durumu olursa diye ufak bi çantaya temiz pijama ıslak mendil vs gibi koydum 34 35 te bebek ile ilgili tüm hazırlığı bitirmiştim.
nusaiba kibarsaygici 30dan sonra yavaştan başladım ben ikisinde de. Bebeğin hiçbir şeyi yoksa şimdiden araştır araba, yatak falan çok zaman alıyor karar vermek. Detaylı ultrasona kadar bekle bence en azından. Kıyafeti bezi daha kolay.
greybrde kibarsaygici 20. Haftalarda beşik bebek arabası ana kucağı dolap vs alına bilir bence. Sonrasında temel ihtiyaçlar bakım çantası emzik süt sağma biberon vs en son kıyafet
kibarsaygici nusaiba bişey almadık daha sıfırız sadece teyzeleri heves edip bej kahve rengi gibi zıbınlar almış bi onlar var