Arkadaşlar ben 11 Kasım’da transfer oldum tam dört gün sonra bel bacak adet ağrısı bel ağrısı oluştu ve bu 3-4 gün sürdü inanın, şu an transferin dokuzuncu günündeyim çok az bir bel ağrım var kasık ağrısı da oluyor ilk günlerde göre azaldı başından beri bu hep sol tarafta oluyor yani embriyo‘nun bırakıldııldığı yerde tesadüf mü bilemiyorum ilaçlar yapıyor biliyorum bazı belirtileri ama hani ben 3-4 gün çok çok fazla bel ve adet ağrısı çektim. Şimdi ya vücut alıştı yada o şiddeti azaldı. bir de üç gündür sabahları aç karnına kusma geliyor midem bulanıyor transferden sonra yedinci gün pozitif gördüm 8.gün test yaptım negatif gördüm başka testi yaptım yine pozitif gördüm silik çıktı ve yapmayı bıraktım moralim bozulduğu için sizce 12. gün vereceğim testi hatta 13. gün kanda çıkar böyle yaşayan var mı