Ecem0707 Merhaba arkadaşlar tüp bebekle 5+4 haftalık hamileyim ve şu an çok şiddetli belim ağrıyor duramıyorum uzanıyorum am geçmiyor ne yapmam lazım başına gelen var mı
Mucize-11 Ecem0707 bel normal diyebilirim ama tabi sen daha iyi bilirsin için rahat etmesi için dilersen hastaneye git derim
Nisanmomy Ecem0707 hormon ya da rahim büyümesinden dolayı ağrıyor olabilir. Yine de bir doktora görünün içiniz rahat etsin