Kızlar benimde kabızlıgım var 7 haftalıkken basladı 10 gün yapamadığımı bilirim ne yapsam olmadı doktor gözetiminde lavman yapıldı suan
13 haftalıgım her hafta acilde lavman yapıldı , öldüm dirildim resmen , şükürler olsun ki 3 gündür iyiyiz , hiç bi ilaç yiyecek etki etmiyor kabızlıgıma