zynpbthnn canım kramplar ne yazık ki hep oluyor eğer çok şiddetli değilse kanama yoksa genelde normal deniyor ben ayaklarıma sıcak su torbası koyup bir de bacaklarımın arasına yastık koyarak sol yanıma yatıp dinlenerek hafiflettim baya bu arada cinsiyeti 13.haftada öğrenmiştim 🙏🏻