Ben normalde de tansiyon, şeker düşüklüğü olan birisiyim kansızlıkta her zaman vardır bende, her hamileliği m’de 1 kere bayılırım 😂 ayakta duramıyorum çok sabit oturunca da öyle oluyor sizinde öyle mi bilmiyorum ama hamilelikte doktorlar normal karşılıyor