Kızlar adetim 1 gün geçikti test var elimde yapsammı yoksa yarınmı yapıyım gögüslerime elime süremiyorum acıyor yada adet döneminde olurmu sabah midem bulandı sanki istiğfar edecek gibi nasıl yapıyım sizce varmı gebelik yoksa adetmi olcam anlayamadım