zynpdrsn Kızlar ya iki gün önce kontrolüm vardı çok şükür iyiyiz bir sıkıntımız yok ama bebiş bir durgunlaştı ya bugün neredeyse yok denecek kadar az hissettim normalmi bu haftada
Nisanmomy zynpdrsn bende 29 a yeni girdim. Benim bebişte öyle bazen fıldır fılfır bazen çok az hareketli oluyor. Doktorum ya uyuyordur ya pozisyonu ile alakalı demişti
Mihrasina_ zynpdrsn bugün bendede aynı o kadar az hareket ettiki elimi 30 dk karnıma koydum bekledim öyle hissettim çok az
K-2 zynpdrsn aslında bazen uyanık oldukları halde kıpırdamıyorlar onun için hissetmiyoruz o haftalarda endişeleniyoruz ister istemez 32.haftadan sonra anlicaksın ben şuan uyuyo sanıyorum eşim iki dokunsa hemen hareketleniyor uyusa hemen hareketlenmez bence 😅