ghostty bozkurt38 ben tüp bebek merkezinde takipliyim. İçerisinde 400mcg folik asit olan markalardan alabilirsiniz dediler. Folidoce yazdılar. Onu kullandım 12. haftama kadar.
bozkurt38 ghostty çok teşekkür ediyorum bende yeni öğrendim sayılır 1 hafta oldu hamileligimi öğreneli oyuzden başlayacağım folik asit